Monday, March 5, 2012

spent time with him

entry kali ni aku nk bg tahu yang semalam tetibe si bongek ni ajak aku g maulidur rasul dekat ngn umh die, fmily die ni selalu g masjid if ade function pape.. :) so aku ikot je lah kate die , then aku g  tapi bile aku sengsorang lpas solat akuu jadi tepu bukn ckp g surau je tepu tapi takde kawann nk borak :( then mgadu kat die yg aku nk balik. die kate hissshh dok masjid pon tak selesa... adooiii bukn duduk masjid tak selese yang oi tapi bile sorg2 jadi ape ntahh .. then die bawak aku plak g masjid UDA. ekot je lahhh . sepanjg jalan die asyik ejek aku jee.. hishh ...lpas dah makan biadap ngn die kite org pon balik jalann2 n g lah mane2 kite orang suke . lastly 2`2 hp die pade aku skang ... so sape2 yg rase nk lebam biji mate kauu . try lah msejor tepon skang :)

No comments:

Post a Comment